fredag, februari 23, 2007

Roligt i helgen!

Även om jag är jätte jättetrött på att vara gravid så hoppas jag faktiskt att Lilla damen håller sig inne i magen över helgen. Idag kommer makens syster med man och dotter till oss på besök från Norrköping för att ha en Stockholmshelg. Deras dotter A fyller 15 år och det ska vi fira på lördag + att C, J och lilla W kommer över lördag kväll för att vara med och fira. Det ska blir så otroligt kul och det vore ju TYPISKT om Lilla damen får för sig att komma precis då!

- Åh OJ hoppsan öhh ni kan väl äta middag och ha mysigt och roligt. Jag ska bara gå upp till sjukhuset och föda barn. Maken stannar du här och har trevligt med delar av släkten och våra bästa vänner eller vill du höra mig skrika ett par timmar. Jasså jaha ja jo jag ringer när jag är klar då!

Nä det är KLART att maken skulle följa med. Det var bara en fantasi! Men hjärnan är så konstig just nu så jag får såna där knäppa fantasier emellanåt! Dom bara poppar upp! Inte mitt fel! Jag är gravid ju!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

När man är gravid kan man skylla allt på det :)

Fru Choklad sa...

Kerstin: Ja jag får passa på ! :) Det låter ju nästan som en myt, men man BLIR faktiskt märklig och grötig i skallen av att vara gravid! Helt knäppt, men så är det!