tisdag, november 11, 2008

Christmas edition äntligen här



Jag och några kollegor åt lunch i Gallerian idag och då såg jag att juldofterna på The Body Shop har kommit nu. Tur för idag tog jag det sista ur min body butter papya och jag vill gärna ha någon av juldofterna nu när det är dax att köpa en ny. I helgen kommer Norrköpingsgänget på besök för en shoppinghelg i Stockholm så om inte förr ska jag köpa en då. Frågan är vilken jag ska ta? Vilken skulle ni välja?


Tranbär, Kryddig vanilj eller varm amber?

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

När jag lyssnar på dofterna så tänker jag kryddig vanilj, men jag har ju haft fel förr!

Fru Choklad sa...

Spader: Vanilj är inte dumt alls! Det är ju samma dofter som förra året och då vill jag minnas att jag lutade åt tranbärsburken, men det var då det och nu kan man ju vara inne på nått annat. Tycker mest att det är kul att se vad ni tycker.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag tror jag bara har provat tranbären. Men har för mig att alla luktar gott.

Anonym sa...

Å, vaniljen har jag köpt två år i rad likaså tranbär. Är nyfiken på den nya och ska till BS imorgon och stoppa ner näsan. Älskar deras julserier.

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ja jag vill minnas att den var mums, men vi får se. Ska ut på shoppingrunda på lördag så då får jag sniffa lite mer.

Maria: Åh har dom en ny också?! Den har jag missat. (För amber fanns väl redan förra året, eller minns jag fel.) Visst är det härligt med BS julserier. BS överhuvudtaget ju!

Anonym sa...

Tranbär är fantastiskt god!

Fru Choklad sa...

Ninni: Ja det håller jag verkligen med om. Nu slapp jag ju välja eftersom det fanns förpackningar med med alla tre i mindre storlek så det gjorde ju saken lite lättare.