torsdag, november 06, 2008

Red she said från MAC

Som alla vet så tar ju alltid MACs juledititon slut i ett nafs så jag tänkte bara berätta att idag när jag var på Åhléns City på lunchen (för att kolla om den kommit) stod tjejerna i MAC disken och hade precis börjat packa upp, så jag slog till på den urläckra skuggan "Danger zone" och en packe julkort till förmån för AIDS sjuka barn. Har jag råd att köpa skugga kan jag banne mig ge lite till välgörnehet också! Visst är det en härlig kollektion! Danger Zone är den svart/silver/röda skuggan här överst i bilden.

(Hade du inte så mycket att göra på jobbet? Jo det har jag, men just nu ligger ALLA system nere för att nått har behagat braka ihop så........ då bloggar jag!)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ögongodis!

Fru Choklad sa...

rm: Ja det är lätt att bli hagalen! :D

Laila och Johan sa...

tur jag bor i lilla byn och inte kommer i närheten av alla godsaker.. ;)

Anonym sa...

Danger Zone är så vacker!

Miss Upsey Daisy sa...

Oh! Här gäller det att tänka starkt på löftet att inte fylla på sminkväskan förrän man behöver...

Anonym sa...

ÅÅÅå, det är bilder som gör mig så ha-sugen.

Älskar verkligen smink. Hurra för att använda sitt ansikte som en ny målarduk varje morgon och ha en uppsjö av färger att välja bland.

Senaste skuggan jag köpte var i läckert silver...

Fru Choklad sa...

Loppanlej: Ja ibland har det sina fördelar..... å andra sidan så har jag förstått att det inte är alltför besvärligt att ta sig till huvudstaden...... he he

Linda: Ja den är magisk! Om jag hinner såska jag göra en sminkning i helgen och visa i bloggen.

Miss UD: Låter som ett jättedumt löfte! Det verkar som man alltid behöver nått ju ;)

Maira: Ja jag var tvungen att shoppa! Det gick inte att hålla sig! Oh silver är sååå fint.

J sa...

Så himla mycket snyggt! Var förbi MAC på NK idag och klämde lite på ögonskuggepaletterna. Ja tack liksom!

Fru Choklad sa...

Hanton: Ja jag är bara glad att jag inte hann gå iväg på lunchen som jag först tänkt för då hade jag tveklöst shoppat mer.