tisdag, november 04, 2008

Ja jag är väl galen då

Hela kvällen har jag funderat på om jag skulle lägga upp det här inlägget på bloggen. På ett sätt så vore det ju kul att se vad ni tycker å andra sidan så är det ju lite läskigt, men lite galen ska man ju vara också såååå. Här kommer det:

Idag berättade Steve, en av mina collabs på My Space, att "In your name" är klar och att han lagt upp den på spelaren på sin sida. Han har gjort allt utom själva sångslingan och sången...... Den har jag gjort........ Så om någon nu skulle vara nyfiken så kan ni ta en sväng in till i-replicant och lyssna. Det är mörkt, nästan lite dystert och pure synth.

8 kommentarer:

J sa...

Du är inte galen, du är fantastisk!! Jag har lyssnat andlöst har, vilken röst du har!!

Jonna sa...

Du har en imponerande röst :-) Och bra musiksmak som jag redan tidigare konstaterat :-)

Spader Madame sa...

Du galna kvinna! Låter totally fabulous. Du sjunger så himla bra!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska kolla när jag kommer hem. Jättespännande!

Fru Choklad sa...

hanton: Jo men det måste ändå anses vara galenskap att outa sig så här. Just det här sångpålägget blev ju VÄLDIGT naket eftersom den käre Steve inte lagt på några effekter över huvudtaget vilket jag nog skulle gjort själv eftersom det ger lite mjukar ton och en massa annat tekniskt dravell som vi inte ska gå in på här. Jag är dock väldigt glad att du gillar den och rodnar djupt för allt beröm. Tack raring. Det värmer i hjärtat. Kram

Jonna: :D Oj att det ska vara så pinigt att få beröm. Jag rodnar ända ut på örsnibbarna. Ja synthen damp ner i mina äron tidigt på 80-talet och har inte gått att tvätta ur sedan dess. Jag är en slav under synthen :) Kram

Spader: Åh tack så väldigt mycket. Ja Steve och jag trivs att arbeta ihop och mer än en gång har vi svurit över att jag finns i Stockholm och han i England för annars vore vi nog ett band, men det går ju att jobba så här också även om det blir mer komplicerat. Det lär komma fler saker så småning om. Kram!

Miss UD: Har du tid vore det jättekul att höra vad du tycker.

Laila och Johan sa...

kutar över och lyssnar!

Anonym sa...

Du är bäst och jag is your biggest fan :-)

Fru Choklad sa...

Loppanlej: Spännande att se vad du tycker.

Maria KRAAAAAM. Det är verkligen lovely att ha ett eget fans! Vi håller redan på med en ny. Steve har gjort en låt och jag har lagt på piano i bryggan. Nu håller jag på att skriva texten (det värsta! jag tycker det är såååå svårt men en vers är klar så jag har kommit igång) Sedan ska jag bara sjunga in det också! Säger till när den är klar.