onsdag, november 19, 2008

Helgens shopping

Vill minnas att jag lovat raringen Hanton att visa helgens shoppingfynd så här kommer dom.

Väskan är ett reafynd från Belle i Götgatsbacken. Tre par strumpor från Åhléns City, närbilden är på de två mönstrade. Jag blev väldigt förtjust i de vackra mönstren så jag kunde inte välja så båda fick följa med hem. Två ansiktsmasker för kommande hemmaspastunder. Tre body butters från Body shop i dofter från deras juledition. Blev jätteglad när jag fick alla tre i lite mindre burkar så slapp jag ju välja. Jag köpte också ett body butter med satsumadoft (som inte fick vara med på bild) eftersom juldofterna har skimmer i sig och det är ju inte alltid man vill ha glitter på kroppen. En nagelborste blev det också. Vill inte tänka på hur länge vi haft den gamla.... Slutligen en mascara: Masterpice Max. Japp det var det hela.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Vill också ha body butter... en tur till Uppsala är inplanerad innan jul. Kanske ska shoppas loss litet!

Anonym sa...

Wow vad mycket snygggt. Smart med att köpa tre minisar bodybutter. Satsuman har jag nu och den är helt super. Blir riktigt shoppingsugen nu!

J sa...

Instämmer med Maria, WOW! Vilken härlig shoppingtur du måste haft så mycket snygga saker som fick följa med hem. Bodybutter skulle jag verkligen behöva, jag är knastertorr. Vilken rekommenderar du?
*kram*

Miss Upsey Daisy sa...

Vilken tur. Jag älskar body shops bodybutter. Just nu har jag en med blommor som luktar gott men diskret.

Fru Choklad sa...

Spader: Ja jag får nog anse mig lite smått beroende. Butter is da shit :D

Maria: Ja Satsuma hör vintern till för mig sedan den kom. En sommar hade dom Persika om jag inte minns fel. Hoppas att den kommer tillbaka. Hade du den? Vill minnas att den var lovely.

Hanton: Ja det är så härligt att bara lulla runt så där lite planlöst på stan och spana efter godbitar. Om du är väldigt torr skulle jag ta den med Sheasmör i. Shea är mums för törstig hud. Wiiii snart dax för vår lunch!!!!!

Miss UD: Ja det var kul att jag slapp välja och fick lite av alla tre julisarna.