måndag, december 29, 2008

Dagens öga

Idag använde jag min "Japanese Cherry Blossom" Body Butter från Body Shop som jag fick av mamma i julklapp för första gången. Körsbärsblommor fick mig att tänka på och längta efter våren så dagens ögonmake är inspirerad av körsbärsblomman.

Jag har använt Gel eyeliner "Black", Microshadow "Satin" och Cyber Shadow "Babydoll"alla från Makeup store och "Cranberry" från MAC. Som mascara har jag min nya favorit Masterpiece Max från Max Factor.

Längtar inte ni också efter våren nu?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut. Och vilken vacker sminkning. Älskar färgerna :-)

J sa...

Vårlängtan oh yes! Jättefin sminkning, du är verkligen en skönhet!

marinamake sa...

Åhh Babydoll har jag spanat in länge... blir nog mitt nästa inköp hos MUS!

Fru Choklad sa...

Maria: Tack! Ja jag tror att jag kommit in i en rosa period (igen). Speciellt när det kommer till hemmet. Vi ska göra om i köket under våren (Har jag tänkt.) och det kommer att bli rosa, vit och rosor.

Hanton: Du är för snäll du. Tack så jättemycket.

Marina: Den är kalas. Ser väldigt knallig ut i burken, men blir så fin på. Blandar man den med "satin" från MUS så får man en under bar ljusrosa variant.