måndag, december 29, 2008

Cina glaze - "Turned up Turquoise"

I helgen målade jag naglarna med den här maffiga färgen från China Glaze. Tyvärr tyvärr är färgåtergivningen på fotot inte helt rättvist. I verkligheten är lacket lite mer blåt.
Barnens kusin A fick ett start set från Konad Stamping nail art av mig i julklapp. (Går att köpa via Nagelbolaget.) Till min manikyr valde jag den franska liljan eftersom det är ett av mina absoluta favoritmönster. Undrar om jag inte ska köpa mig ett litet set och börja med lite nailart my self. Det blir himla snyggt tycker jag.

8 kommentarer:

Cicki sa...

Mycket läckert!

Miss Upsey Daisy sa...

Fräckt! Du är verkligen en färgklick! Det är härligt och man blir glad av att se.

Anonym sa...

Åååååå... detta är min stil rakt igenom. Äppelgrönt nagellack. Måste måste ha!

J sa...

Urläckert!

Laila och Johan sa...

Så tjusigt!! Rasandes läckert!

Susanne och Pebbels sa...

Skitläckert!

Spader Madame sa...

Du är så cool! Himla otur att man skulle gå och bli sjuk sådär -hade ju sett fram emot en träff med Fru Choklad under mellandagarna -hoppas att kunna höra av mig när Stockholm ska göras osäkert senare!

KRAM!!

Fru Choklad sa...

Cicki: Tack!

Miss UD: Ja eftersom jag rätt ofta är klädd i svart så använder jag maken och nagellack för att sätta lite färg på tillvaron (eller på mig själv i alla fall).

Maria: Ja det är verkligen härligt med färg.

Hanton: Tack!

Loppanlej: Tack!

Dark and twizted: Tackar!

Spader: Ah vad gör man inte ;)
Ja det är helt hopplöst! Är fortfarande inte bra. Den här vintern har verkligen inte varit min friskaste :P Kram!