torsdag, december 18, 2008

En snabbis bara...

Bloggen är gravt eftersatt just nu och alla mina bloggdarlings likaså, men jag hinner fasen inte ens knäppa på datorn hemma och ännu mindre sitta och knåpa ihop några inlägg. Bot och bättring är dock på väg nu när sonen börjat sitt jullov och dessutom är hemma hos mina föräldrar för ett par dagar så idag ska jag faktiskt bara vara hemma och inte flänga iväg på julspel i kyrkan eller avslutning hit eller föräldrakaffe dit, så ikväll borde det dyka upp ett litet inlägg eller kanske till och med två! Nu….. back to work

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå, var rädd om dig och stressa inte! kraaaaam

Spader Madame sa...

Härligt! Längtar efter dig!!

Miss Upsey Daisy sa...

Vi finns kvar.. ta dej tid bara. kram!

Fru Choklad sa...

Maria: Absolut! Idag har jag och Lilla damen tagit ett bad när vi kom hem och väntade på maken och liten fika har vi hunnit med också. Nu ska här bara stressas på arbetstid och efter tisdag så är det slut med det också för ett bra tag framöver. Jättekram!

Spader: Det är väldigt härligt att vara eft5erlängtad. Bamsekram.

MissUD: Underbart! Livet är ju lite roligare med alla mina bloggdarlings så det är skönt att ni inte överger den stressade Fru Choklad när hon inte hinner med bloggen. Superkram!