måndag, december 08, 2008

Snälla tomten

Om jag anses ha varit riktigt snäll så vore det trevligt om du skulle kunna tänka dig att placera en eller flera av följande små tingestar under granen till mig.

1. Parfym: Angel - Thierry Mugler EdP 25 el 30 ml (inte större) Kolla gärna reklamfilmen. Den är underbar!
2. Bok: Perfumes: The Guide - Luca Turin and Tania Sanchez (Amazon.com)
3. Bok: The Secret of Scent: Adventures in Perfume and the Science of smell - Luca Turin (Amazon.com)
4. Kräm: Body Shops Body butter med körsbär. Sniffade på den i Norrköping och den är underbar! Duschgelen vore ju inte så dumt den heller :)
5. DVD: Serien Buffy the vampire slayer. Jag vill ha alla säsongerna och har ingen så det är bara att börja från början och köra på :) (Finns på SF bokhandeln i Gamla Stan.)
6. Underlakan i ljusa färger som passar för sängar som mäter 160 x 200.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Body butter körsbär. Måste till bs och sniffa. Å, så kul med en önskelista. Jag ska också skriva en :-)

Spader Madame sa...

Finns body shop överallt?

Spader Madame sa...

Har hittat det i Uppsala- går väl dit och kollar! Spader, smink och doft-novisen liksom!

Laila och Johan sa...

buffy... hade inte varit fel att hitta under granen!

Fru Choklad sa...

Maria: Jag tycker den är underbar. Körsbär, både som smak och lukt har en särskild plats i mitt hjärta.

Spader. Ja det finns nog "överallt". I Uppsala finns det garanterat. Oj har du inte varit inne på BS?!? Du har en härlig upptäckt framför dig :)

Loppanlej: Näää du vet jag och vampyrer.... Jag är helt fast. Jag hoppas verkligen att tomten läser just den punkten på listan NOGA.