lördag, december 20, 2008

Lördagspyssel

Nu har vi druckit glögg, slagit in nästan alla julklappar och lyssnat på "Cocteau Twins" och "Kiss me Kate", Det blir en rejäl laddning under granen iår också :)

Snart kommer maken tillbaka med indisk hämtmat. Gotti gotti. Jag orkar bara inte vara huslig idag.

När vi har ätit tror jag bestämt att maken och jag kommer att köra vidare på "Condemned 2" till x-box 360. Det är riktigt riktigt spännande nu.......... (Eller kondom som sonen råkade kalla spelet en gång....)

Lilla damen har fortfarande feber med den har i alla fall börjat gå ner så hon kommer nog att sova gott i soffan medan jag och maken spelar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Å, vad kul att ni spelar och har kul MEN mina tankar går till Lilla Damen som ju ska vara frisk.

Kram på er!

marinamake sa...

hello! ohh va jag känner igen mig, föräldrafika, lussefirande, kyrkobesök osv osv. för att inte tala om tandläkaren, doktorn... om jag kunde skulle jag slå knut på mig själv... datorn får bli på nätterna ;-)

Laila och Johan sa...

Vill bara önska dig en riktigt fin Jul!! Kramar

Miss Upsey Daisy sa...

Önskar dig en jätteskön jul..bli ni hos släktingar eller stannar ni kvar i stockholm?

Fru Choklad sa...

Maria: Hon är självklart med om än sovandes i famnen på mig som inte håller i kontrollen. Nä jag önskar verkligen att hon var frisk. Kram!

Marinamake: Visst är det galet! Och nu när Lilla damen är sjuk så blir det ännu körigare eftersom hon helst vill bli buren hela tiden! Vi får pusta ut i jul!

Loppanlej: Hoppas att du också får en fantastiskt skön jul, Stor Kram

Miss UD: Hoppas att din jul också blir skön. Vi ska fira först med mina föräldrar och sedan åker vi ner till makens föräldrar på juldagen. sedan blir det hem en vända på söndag för att dagen före nyårsdagen åka ner till Norrköping.

marinamake sa...

jobbigt det där, när dom bara vill bli burna... mina är förbi det stadiet, skönt! Hoppas du får pusta i jul. Själv kommer jag att stå i köket... ;-)

J sa...

Hoppas ni får en superjul vännen! *kram*

Fru Choklad sa...

marina make: Ja jo man blir lite trött i ryggen och så är det ju liiiite svårt att få nått gjort :) Men det går ju över och en vacker dag vill hon inte bli buren längre så jag försöker tänka på det i stället och njuta av den tid jag har med henne på det här sättet just nu.

Hanton: Vi har haft det jättebra. *kram*