torsdag, december 18, 2008

Fru Choklad och skuggorna

Jag är ju ganska förtjust i makeup och parfym (som ni kanske märkt) och frågan är hur många skuggor man behöver. Jag behöver ständigt nya. Nej man kan inte få för många och ja, jag använder i princip alla. (Fast inte på samma gång ha ha)

Det här är nästan alla jag för tillfället äger. Fast på bilden finns inte mitt senaste inköp med. En förtrollande lite skugga från Too Faced "Galaxy Glam Eye Shadow" i färgen "moon beam". Den jag har är den svart/gröna men jag ville visa några andra också bara för att de är så vackra. Jag är väldigt sugen på den som är rosa/lila också........

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå, nu blev jag avis. Skuggor rules. Måste själv göra ett liknande foto, fast med betydligt färre skuggor, såklart ;-)

J sa...

Rena godisaffären ju. Vilka härligheter!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har aldrig sett så mycket smink innan! Är du en affär :D

kram

emve sa...

Oj. det var en imponerande samling!

Fru Choklad sa...

Maria: Ja gör det ! Det vore kul att se. Allt började med att jag skulle städa lite och så kom jag på att ta kort på hela klabbet när det ändå stod uppställt :)Kram!

Hanton: Ja visst är det härligt!Kram!

MissUD: *rodnar* ja jag har ju ett par om man säger så. :D Och verkar ständigt hitta nya som jag bara MÅSTE ha. Kram!

em: Tack! Ja det är min lilla skatt det här.

Anonym sa...

Riktigt fin kollektion det. ;)

Fru Choklad sa...

rm: Tack!