torsdag, oktober 01, 2009

Det lackar mot jul

Nä ok det ÄR ett tag kvar, men idag så släpptes Blossas årsglögg med clementinsmak och eftersom jag inte vill stå utan i december så älgade jag och några kollegor iväg till Systemet på lunchen för att förse oss med ett par flaskor. Jag MISSTÄNKER att maken och jag blir tvungna att tjuvsmaka redan i helgen......

På vägen hem hämtade jag ut mitt paket från Nailmail som kom igår så nu sitter jag här med tre nya fina lack från Zoya. Först hade jag svårt att bestämma vilket lack jag skulle testa först, men tillslut bestämde jag mig för "Penny". En underbar kopparaktig färg som får mig att tänka på gyllene kola. Med i paketet fanns också "Kalmia" som ingick i classy + "Salma" som jag valde till själv.

7 kommentarer:

marinamake sa...

Men kolla, glöggen matchar ju nagellacken, ha ha! Sitter här nu, min första ensamma kväll, har varit kaotiskt idag... skriver snart!

Miss Upsey Daisy sa...

Glögg känns så långt bort fast det är det ju inte alls..

Camilla sa...

mandaringlögg låter gott!

Spader Madame sa...

Ojdå... snart glögg. Man blir ju alldeles paff!

Fru Choklad sa...

Marina: Ha ha ja jag upptäckte det och var bara tvungen att fota dem tillsammans. (Ta det lungt. Förstår att livet är lite kaos just nu och att du kan behöva plana ut i saker och ting.)

Miss UD: Ja man måste planera.

Camilla: Maken och jag kunde inte hålla oss så svar ja. Den är god.

Spader: Hi hi ja ska man ha nått av årsglöggen måste man ligga på låset.

J sa...

Oh vilka snygga flarror, både stora och små. Vad roligt att glöggen är god, ska försöka lägga tassarna på nån flaska.

Fru Choklad sa...

Hanton: Ja det tycker jag du ska göra. Det är riktigt fin smak på den här årsglöggen.