torsdag, oktober 29, 2009

Kings and Queens duschgele

Jag har läst om dem lite här och där, sett annonser i tidningar osv, men aldrig kommit till skott och köpt någon själv.
Nu har jag skottat :) Den här lilla behändiga bagen med 5 miniflaskor finns på Åhléns och är super när man ska ut och resa eller bara vill testa några olika för att hitta en favorit. Naturligtvis har jag redan sniffat på allihop och en klar favorit är den med kanel och apelsin. Det kommer tveklöst att bli en full size av den. Jasmin är inte dum den heller och i sommar blir den med mangodift perfekt.

5 kommentarer:

J sa...

OH, godis!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ÄLSKAR den serien. Hudlotionen luktar såååå gott. Köper bara den numera. Mumma!

Fru Choklad sa...

Hanton: Jupp. Det är det verkligen.

MissUD: ja det här blev snabbt en favorit. Dom luktar underbart!

Spader Madame sa...

Okej, ska testa! Åhlens you say! Det får bli litet shopeli-shop i Göteborg i helgen då!

Fru Choklad sa...

Sapder: ja det tycker jag! De här luktar verkligen urgott!