onsdag, oktober 07, 2009

Typiskt

Imorgon ska jag ha den värsta förhandlingen EVER so far på jobbet. Jag har gruvat mig för den hela veckan och idag har jag inte gjort mycket annat än bara läst på och förberett mig inför morgon dagen så det var ju SÅ DÄR kul att vakna med huvudvärk och inse att mina bihålor är på väg att balla ur. Nått riktigt gossigt har flyttat in och håller nu på att ta sats för att se till att min helg ska bli så eländig som möjligt. Tack så mycket får man väl säga då.........

3 kommentarer:

marinamake sa...

Neej man asch då... inte bra! Jag är säker på att du klarar förhandlingen med glans, men det är ju trist när man känner sig risig. Inget kan väl få en att känna sig så under isen som när man har problem med bihålorna, det är vidrigt! Fram med nässprejen! Krya på dig nu vännen, så hoppas jag att inget bryter ut till helgen!

Min mail har packat ihop och tackat för sig... om du undrar vad som dröjer, vet inte när jag kan övertala gubben att ta en titt på vad som kan ha hänt. Han är ju liksom inte här så ofta nuförtiden ;-)! Jag har en gammal hotmailadress som jag tror jag får skaka liv i.

Spader Madame sa...

Håller tummarna för att kroppen gör allt för att samarbeta med din klara knopp idag! Massor med kramar från obygden!

Fru Choklad sa...

Marina: Jag säger bara näskanna. Det må vara lite obehagligt, men attans så bra det är. Tror faktiskt att jag fått en ev bihåleinflammation att i alla fall lugna ner sig.
Ingen fara. jag förstår att det är fullt upp nu. Ta det när du får tid.

Spader. Kroppen har varit snäll och förhanslingen gick riktigt bra. Så jag är nöjd. Kram på dig också. Är du på bättringsvägen än?