fredag, oktober 09, 2009

EOTD

Idag har jag lekt lite med mina Taylor Made Minerals. Jag har nog glömt bort dom lite under sommaren, men idag ville jag vara lite fredagsfin så nu var det fram med glittret igen! Jag har använt Gel eyeliner black från MUS som vanligt på övrefransraden och i vattenlinjen sedan la jag den ljuva "Vintage" i inre ögonvrån och upp över den övre delen av locket mot ögonbrynen. Mitt på rörliga delen av locken har jag lagt gråsilvriga "Pistol" och sedan "Slick" på yttre delen och ner under nedre fransraden. Mascaran är Stiletto från Maybelline.
Ja och eftersom ni får se fejjan idag också så kan jag berätta att basen är High definition Liquid concealer från Smashbox (oh vad den är bra kan jag säga), Superbalanced makeup från Clinique (såååå bra), Wonder Powder Sahara från MUS (love love love!). Ja som ni förstår är jag otroligt nöjd med de produkter jag använder som bas.

5 kommentarer:

Jonna sa...

Snyggt!!!

J sa...

Jättesnyggt. Silvret passar perfekt till dina ögon!

Spader Madame sa...

Sååå snyggt!

marinamake sa...

Men kolla! Det är väl inte ofta man får se hela fejset :-)! Superfint! Wonderpowder har jag också, gillar den skarpt!

Fru Choklad sa...

Jonna: Tack!

Hanton: ja dom är ju lite "vattnigt" blå så silver blir rätt fint. Tack.

Spader: Tack!

Marina: Ja ha ha ibland så slår man på stort. Wonderpowder är en hit!!!!