söndag, oktober 25, 2009

Övning ger färdighet

Ja ni. Ikväll har jag gjort något med maken som få av er gjort med era makar/sambos/pojkvänner i alla fall just ikväll :) Jag har övat på att göra en Dragqueenaktig Malena Ernman makeup! (Jag ska ju vara MUA när vi har show på jobbet så lite övning var på sin plats.) Det gick riktigt bra och han måste sett rejält annorlunda ut för Lilla damen ville inte ens titta på pappa när jag var klar utan tog tag i min kjol och gömde sig lite bakom mina ben.

Tyvärr får ni inte se någon bild på skapelsen får han vill gärna kunna gå till jobbet imorgon utan att bli kallad för Roberta så....... men roligt hade vi :D

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Där hade Spader velat varit och kollat! YUP!!

Fru Choklad sa...

Spader: Ha ha ja du hade det va?! :) Kanske kan jag ge Esset en makeover när jag ändå är i farten :D