torsdag, oktober 15, 2009

MAC - "Style black collection"

Idag släppts den äntligen på Åhléns City och jag var där på lunchen för att förse mig med ett par godbitar. Jag köpte skuggan "Young Punk" som är svart med ett underbart knalligt rosa skimmer/glitter i sig och lacket "Baby Goth Girl" också det svart med rosa skimmer/glitter. Min kollega tittade lite skeptiskt på allt det svarta och muttrade nått om att det ju inte var Halloween än, men jag hade inte riktigt samma syn på det hela så jag shoppade nästan ett svart läppstift bara för att, men jag lyckades behärska mig. Ärligt talat. Svart läppstift i tingsrätten!? Näää där går gränsen även för mig, men coolt är det :) Även när det inte är Halloween.

7 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Du är helt fantastisk med ditt smink. Jag har börjat intressera mig (bara lite) det senaste men det finns ju mycket kvar att lära helt klart.

Anonym sa...

Jättesnyggt!
Det kan inte bli för mycket svart.
Hos mig är det ju Halloween året om.
Kram C

Hälsa dit du ska i helgen!

Annie - PD sa...

Fina grejor! Nagellacket ser helt fantastiskt ut :)

marinamake sa...

Åh vad fint lacket är! Jag köpte aldrig det för att jag var rädd att det skulle vara ytterligare ett sånt lack som blir helt svart på nageln, har redan tillräckligt med sådana där man inte kan se den egentliga färgen.Hmm, får kanske göra mig ytterligare en trip till Åhléns...

Fru Choklad sa...

Miss UD. Tack! Ja det finns ständigt massor med nytt att lära, men det är det så är så kul.

C: Precis. Jag måste bara tänka på tillfällena, men håller i princip med. Det kan aldrig bli för mycket svart. De hälsar tillbaka.

Annie: TackLacket är otroligt snyggt. Speciellt i solen.

Marina: Det är ju rätt svart men jag gillar den här antydan till rosa som finns. Be att få testa innan du köper så att du inte blir missnöjd igen.

J sa...

Åhh vad snyggt, de ser båda otroligt läckra ut!

Fru Choklad sa...

Hanton: Absolut! Tycker nog att det kunde varit liiite mer glitter i lacket så att det hade synts mer.