söndag, oktober 25, 2009

EOTD lördags

I senaste sändningen från Nailmail, när vi fick våra OPI-lack låg det med en lite present i form av en ögongskugga från nya svenska märket Queens & Shadows. Jag fick en skugga som heter "Ellen" och hade just inga förväntningar alls när jag skulle använda den första gången, men jag har nu hunnit med att ha den tre gånger och jag säger bara WOW. Den är hur grym som helst. Rikt pigmenterad och framför allt. Den flyger inte runt så förbaskat som många andra puderskuggor gör. Den är gjord på naturliga mineraler och utan tillsatser och nog så viktigt inte testad på djur. Jag kommer tveklöst att skaffa mig fler skuggor från Queens & Shadows.
Övrig på ögat är "Gel eyeliner" black från MUS, "Sherwood" från Mist och "Muffin" från MUS. Mascara tror jag var "Stiletto"

2 kommentarer:

Stina sa...

Superfint :)

Fru Choklad sa...

Stina: Tack. Din skugga är gudomlig!