tisdag, december 08, 2009

EOTD - Grön sotning med "moon beam"

Idag har jag mått riktigt dåligt på jobbet. Inser att stressen börjar ta ut sin rätt nu så jullovet kommer verkligen i rättan tid. Jag behöver bara hålla ut två veckor till sedan får jag andas lite. Det ska bli så skönt.
Nå smink ska avhandlas här inte sjukjournalen :)

Jag har använt: Lancome mascara Definicils, MUS Gel eyeliner "Black", MUS c/s "Pilot" (den ljusgröna), MUS m/s "Satin" som highlighter och Too Faced "Moon beam" (den mörkgröna). Ett foto med och ett utan blixt.

2 kommentarer:

Emma P sa...

himla läckert! är moon beam bra tycker du? Jag har varit rejält sugen på den av och till...

Fru Choklad sa...

Emma P : Ja den är inte så dum. Den är väldigt mörk så man får passa sig om man inte vill ha väldigt sotiga ögon. Bra färgpigmenterad och sitter väldigt bra men kan som sagt vara lite svår att få till snyggt eller så är det bara mig det är fel på. Färgen är dock heeelt underbar så jag tycker den är väl värd att ha i samlingen.