lördag, december 12, 2009

EOTD - Isiga blå toner

Kanske skulle jag gjort en vargsminkning idag med tanke på vilken låt som mals just nu, men det hade kanske blivit lit jobbigt att gå omkring med på stan så det fick bli lite isiga blå toner istället.
På ögonen finns "Ballade", "Ginger leaf" och "Satin" från MUS. Gel eyeliner "black" MUS. Mascara Definicils från Lancôme. I ansiktet har jag Superbalanced makeup "27 alabaster" från Clinique, Wonder powder "Sahara" MUS och rouget Wonder blush "Goddess" från MUS. På läpparna har jag penna "royal pink" och läppstiftet "Something old" båda från MUS.

4 kommentarer:

Sminkan sa...

Härligt isigt!

Miss Upsey Daisy sa...

Du är så duktig. Hur lång tid tar det att sminka en dagmake för dig?

Spader Madame sa...

Isigt värre! Snyggt!

Fru Choklad sa...

Sminkan: Ja jag är en kylig tjej ;)

Miss UD: Tack! Det tar mellan 20 och 30 minuter på vardagar, men på helgen kan jag ibland unna mig att ta lite längre tid på mig.

Spader: Coola tjejen :) Tack!