onsdag, december 30, 2009

FOTD - turkost och lila

Nu ljuger jag allt lite, för det var inte alls så här jag såg ut idag utan så här såg jag ut igår, men jag hann inte lägga upp bilden så det kommer idag istället. Jag ser alltid lite förvånad ut på de här bilderna men det är bara för att ni ska se färgerna ordentligt och beror alltså inte på att jag går omkring och känner mig ständigt förvirrad :) (Även om det kan vara nog så befogat ibland ha ha.)
Skuggor: "ginger leaf ", "flamenco" och "muffin" från MUS. Penna: "Black" MUS. Mascara: Voluminous "Black" från L'Oréal. Läppar: Stift, "festival" penna "berry" båda MUS. Ansikte: Superbalanced makeup "27 alabaster" från Clinique, Wonder powder "Sahara" MUS och rouget Wonder blush "Goddess" från MUS.

3 kommentarer:

J sa...

Dina färgsprakande sminkningar är underbara och du passar så bra i röda läppar. Rasande snygg är du!

Fru Choklad sa...

Hanton: Åh tack hjärtat. Du är så snäll. Kram

marinamake sa...

Gaaahhh, lila och turkos är min favvokombo faktiskt! Galet snyggt!