tisdag, december 22, 2009

Ett litet rött paket

Ja jag är hopplös, men jag har precis fått hem ett paket till från USA som jag bara råååååkade klicka hem för ett par veckor sedan. Lacken är från vänster till höger "Witch's brew" från Jessica, "Mystique aqua" från Nubar, Ett svart nailartlack från Omega labs och det hypade "Mint candy apple" från Essie. Det är faktiskt mitt första Essielack (rodnar). Sedan hade dom ett erbjudande på att köpa sex mini Avojuice till bra pris så jag gjorde det också och har nu en massa smaskiga dofter att smörja händerna med :) Jag har då och då lyxat till det med att köpa en i Sverige men en liten flaska kostar typ 60 kr och det är bara 30 ml i den så det blir inte så ofta men nu slog jag alltså till på 6 st på en gång. (Och fick en på köpet, jo jag har sett det.) Jag har hunnit testa "Raspberry Violet" och "Caramel cream". Båda doftar underbart.

5 kommentarer:

Sminkan sa...

Jag älskar de små avojuicerna! Förr fick man nästan alltid en med på order från Sparkling Nails, men nu har jag, de senaste gångerna, fått mininagellack istället. Det är ju kul det med, men jag saknar mina avojuice...

Spader Madame sa...

Du är inte hopplös. Du är underbar! Stor, stor julkram till dig och din familj!

Miss Upsey Daisy sa...

Tänk om jag en dag fick ta en titt i ditt badrum och se alla saker du har... :)

J sa...

Underbara! Vilket godis

Fru Choklad sa...

Sminkan: Ja dom luktar ju så gott. Har ibland svårt att bestämma vilken jag ska ta, men det är kärt besvär.

Spader: Jo men lite va? Tack för att stöttar i galenskapen :) Hoppas att du också haft en underbar jul.

Miss UD: Sånt går att ordna. Det är bara att säga till när du är i Stockholm. Du är så välkommen det vet du.

Hanton: Ja paket är det bästa som finns :D