tisdag, december 15, 2009

NOTD - Julrött med OPI och Rescue Beatuy Lounge

Idag hade jag en blå/grön makeup som jag var jättenöjd med, MEN när jag fotade så såg den i princip ut som den jag visade sist så jag gitter inte lägga upp den! Jag blir så sur......
Istället visar jag min nuvarande (gjordes för två dagar sedan och fotades idag), manikyr som är gjord med två lager rött lack "Cherry love" från RBL och sedan ett lager "That's all bright with me" från OPI. Det syns tyvärr dåligt på bilden men ger ett litet glitterskimmer till det röda cremelacket. Ska man bara ha OPIlacket vet jag inte hur många lager man måste ha innan man uppnår den underbara gula glittriga nyans som finns i flaskan, men någon gång måste jag prova. Den är så fin.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Det guldiga vill Spader ha den 23:e januari! Snyggt!

Miss Upsey Daisy sa...

Rött är så fint tycker jag. Synd att jag är så dålig på att måla naglarna själv.

Fru Choklad sa...

Spader: Tack! Vad händer den 23e januari? Om svar anhålles omgående :) Nyfiken så jag spricker.

Miss UD: Rött är verkligen snyggt och det finns så många fina nyanser. Med lite övning ska du se att du får till det ;)

Spader Madame sa...

Någon som nyss har fyllt år (MUD)ska hålla ett party där temat är guld, glitter och glamour. Subtitle: After Dark ringde och vill ha sina scenkläder tillbaka. Esset darrar! Och Spader som är en sådan grå liten mus... Grå, grå, grå, grå...

Nu har jag genomskinligt lack på mina ganska långa och snygga naglar... faktiskt.. i alla fall långa då...Svårt att våga tycker jag.

PUSS!