tisdag, december 29, 2009

Nip / Tuck

Jag hade bara hört och läst att serien skulle vara så bra, men aldrig lyckats se ett endaste avsnitt, så när maken frågade om jag önskade mig någon dvd-serie i julklapp så klämde jag i med Nip / Tuck. På julafton fick jag både säsong 1 och 2 och tur är väl det för hur bra är den?! Den är vääääldigt bra kan jag säga. Faktum är att jag inte blivit så förtjust i en serie sedan jag fastnade för Greys Anatomy. Redan första avsnittet tar andan ur en och sedan kör det bara på.

På kvällarna kollar vi lite förstrött i tv-tidningen för att se om det finns nått som skulle kunna tänkas vara sevärt, men nääää det gör inte det va? Nääää vi kollar på Nip/Tuck istället :D

Det låter kanske inte så kul med två plastkirurger men oj oj så kul vi har när vi kollar på deras galna liv och levene. (Man får inte vara pryd heller kan jag säga. En del scener är väldigt .... vad ska jag säga..... närgångna.)

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Närgånget är ju värsta grejen... Kram!

Fru Choklad sa...

Spader: Ha ha ja det har du rätt i ;)