tisdag, december 22, 2009

EOTD - Juligt med rött och grönt

Idag var sista arbetsdagen på ett bra tag för min del. Nu tänker jag ägna mig åt annat fram till den 11 januari 2010 och det ska bli såååå skönt.
Idag har jag använt en semimatt duo från Dior som jag glömmer bort, men "återfinner" lite då och då. Den heter "Dior Wild" 455 och har ett par år på nacken så jag vet inte om den finns längre. Som highlighter har jag "muffin" från MUS. Längst med över fransraden gel eyeliner "black" MUS, penna under ögat "Wooden metal" från MUS och mascara Voluminous svart från L'oréal. I ansiktet har jag Superbalanced makeup "27 alabaster" från Clinique, Wonder powder "Sahara" MUS och rouget Wonder blush "Goddess" från MUS. Läppstiftet kommer också från MUS och heter "play".

2 kommentarer:

Sminkan sa...

Verkligen tjusigt! Vilken fin fotd-bild! Du ser soistikerad och elegant ut till tusen!

Fru Choklad sa...

Sminkan: Tack! Vad snäll du är. :) Ja ibland får man till det.