torsdag, september 18, 2008

O.P.I. - La collection de france

Jag är stormförtjust i OPIs senaste kollektion nagellack. Serien är inspirerad av det eleganta franska modet och namnen på lacken för tankarna till Paris och dess dramatiska modevärld. Jag har köpt färgen "Eiffel for this color" som är den 5e eller 6e flaskan på översta raden från vänster räknat. (Lite svårt att se på bilden, men jag TROR att det är den 6e.) Det är en mörkt mörkt plommonfärgad nyans som jag är helförälskad i just nu. 2 lager räcker men 3 är optimalt. Jag ska ta kort på det under helgen så ni får se. (Både före och efter att jag "blingat den" med ett lack från Makeup store.)

2 kommentarer:

J sa...

ooooooohh Pretty. Jag fick nyss hem We´ll always have Paris från Head2Toe. Ska vänta till MACs Golded är avskavt sen väntar testning.

Fru Choklad sa...

hanton: Ja det många små flaskor där man vill ha...
Får man se en lite bild i din blogg på nya lacket då? (När MAC är avskavt)