tisdag, september 16, 2008

Inget är som väntans tider...

Nu blir hon farlig tänker nog maken stilla när Fru Choklad (sist i världen) äntligen skaffar sig ett PayPal konto. -What took you so long? Frågar den lilla djävulen på Fru Choklads högra axel. -Ååå det var nog bara hennes inbitna motvilja mot att slåss med datorn som hindrade henne. Svarade den lilla ängeln från Fru Choklads vänstra axel, sorgset.

(Jo det strulade och bökade men en verifikation lär vara på väg från PayPal. Först ut blir dekanterad parfym från The Posh Peasant och sedan blir det nog ett par skor som jag hyllade i somras om de finns kvar.)

5 kommentarer:

Jonna sa...

Ja, men det är en hel del "meck" med att skaffa Pay-Pal och lära sig betala med det, tyckte jag iallafall :-)
Men himla kul att handla saker från andra sidan havet :-)

Spader Madame sa...

Du är utmanad hos mig! Behöver verkligen veta mer!! KRAM!!

Fru Choklad sa...

Jonna: Japp och det är därför jag har dragit mig så för att skaffa det, men behovet av dekanterad parfym har blivit för stort så nu var jag så illa tvungen....

Spader: Vad spännande! Kollar in bums.

J sa...

Hehe en ny värld av underbara shoppingtillfällen öppnar sig med paypal. The Posh Peasent har jag handlat hos, helt suverän service. Tack vare ett extraprov hon skickade med fann jag "min" parfym, Annick Goutals Le Chèvrefeuille.

Fru Choklad sa...

hanton: Jag jag har bara "läst" gott om dom så nu är jag verkligen sugen. Just nu är jag inne på viol så jag ska testa "violpacket" och se vad det blir för spännande....