lördag, mars 10, 2007

Melodifestivalen!!!

Ikväll gäller det! Vem vem vem ska vi skicka till Finland?

Mina favoriter är Måns Zelmerlöw, Sonja Aldén och Marie Lindberg. Sonen håller på Sanna Nielsen och är grymt besviken över att Nanne inte är med. Maken vill nog bara överleva kvällen! :)

Så här tror jag att Svenska folket kommer att rösta:

1 The Ark
2 Andreas Johnson
3 Marie Lindberg
4 Måns Zelmerlöw
5 Soja Aldén
6 Sebastian
7 Sarah Dawn Finer
8 Sanna Nielsen
9 Anna Book
10 Tommy Nilsson


När man kollar på Melodifestivalen så MÅSTE man ha en massa mums att tugga på. Ikväll ska här serveras fudge, grönsaksstavar med dipp (mitt val) Chips och läsk (sonens val) och Whiskey (makens val) han måste ju överleva på nått sätt stackaren

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad massa gott! Själv ska jag precis gå ner och handla till MF jag med, vet inte vad jag är sugen på bara! Får nog bli en bytta B&J helt enkelt!

Fru Choklad sa...

Det är ju inte helt fel det heller!
B&J mmmmm

Anonym sa...

Spännande!

NU börjar det :-)