torsdag, januari 29, 2009

Dagen öga

Det här är en väldigt typisk make för Fru Choklad. Så här blir det ofta när jag har lite brådis och inte hinner fundera över maken eller bara känner mig oinspirerad och inte vet vad jag ska göra. Den bruna ytterst nere på locket är mer som mörk choklad i verkligheten, men annars så är färgåtergivningen ganska ok denna gång.

Jag har använt: MAC Paint Pot "Bare Study" som bas, Smashbox troiskugga "Smashing beam", MUS Gel eyeliner "Black", MUS penna "Purple", L'oréal mascara Voluminous.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag läste fel och tänkte .. fundera över maken. Vad har maken med hur du sminkar dig? :D

Fru Choklad sa...

Ha ha ha ja ibland kan det nog bli förvirrande. Borde kanske skriva makeupen.....

J sa...

Diskret men snyggt, Fru Choklad passar i chokladtoner:-)

Fru Choklad sa...

Hanton: Ja det blir som sagt rätt ofta nått i den här stilen.