lördag, januari 24, 2009

Dagens öga - snöstorm

Hmm jag vet inte vad jag ska göra åt den usla färgåtergivningen på mina kort. "ginger leaf" syns inte alls, men den ligger i inre ögonvrån och under ögonbrynen i den yttre delen sedan har jag smackat på med vitt och tonat ut det blå så att det smälter in i det vita. Det är jättefint IRL, men syns knappt på bilderna :( Över den vita skuggan har jag duttat på massor av glitter så att den ska gnistra som snö.
På ögonen har jag: Skuggor: "satin" "ginger leaf" MUS, "silver dust" Dior. Glitter "atom" MUS. Penna: "frosted meadow" MUS. Bryn: Tri Brow Color MUS. Mascara: L'oréal

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅ, visst syns glittret. Ursnyggt. Att leka med skuggor är helt underbart :-)

Fru Choklad sa...

Maria: Ja men jag vill att det ska synas MEEEER. Det är så fint med glitter ju!!! Kram

Sminkan sa...

Glittret syns verkligen! Jättefint!

Fru Choklad sa...

Sminkan: Mja inte lika mycket som IRL, men ok det syns ialla fall. Tack!