torsdag, januari 15, 2009

Dagens öga

Idag har jag känt mig lite blåögd ha ha. I Sminkans teamvecka så var det i dag dax för blått. Det är en färg som jag inte använt speciellt mycket men när jag under våren förra året fick cybershadow "ginger leaf" från MUS så blev jag plötsligt lite förälskad så den var given i dagens temasminkning.

Skuggor: Microshadow "Satin", Cybershadow "ginger leaf" och Eyedust "moist" alla från MUS

Eyeliner och penna: Gel eyeliner "black" och penna "Sparkling beach" från MUS

Mascara: L'oréal

6 kommentarer:

Sminkan sa...

Ginger Leaf ser fantastisk ut!

Fru Choklad sa...

Sminkan: Tack! Ja den har blivit en riktig favorit.

Anonym sa...

Åååååååååå, vad fint. Mer skugga åt folket ;-)

Fru Choklad sa...

Maria: Ha ha Absolut!

Miss Upsey Daisy sa...

Du är SÅ duktig :D

Fru Choklad sa...

Miss UD: Äsch!:) Tack!