fredag, januari 23, 2009

Dagens öga - åskoväder

Ska jag vara ärlig så gjorde jag den här redan igår kväll eftersom jag ville göra nått som jag inte skulle kunna ha på jobbet, men det gills väl ändå hoppas jag :D
Jag får fortfarande inte färgerna att bli lika skarpa som de är IRL men jag har helt enkelt inte en bättre kamera så ni får stå ut.

Jag har använt:
Skuggor: High Tech Lighter "sundust" som bas. Microshadows "atmosphere", "butterfly", "plum" och "satin". Eyedust "vampyre". Alla från MUS. Singelskugga "silver dust" från Christian Dior. Geléglitter "acorn" MUS

Eyeliner: Gel eyeliner "black", Glitterliner "diamond" MUS

Bryn: Tri brow color MUS

Mascara: L'oréal Voluminous


5 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbart fantastiskt! Att sminka sig är blad det roligaste som finns :-)

Sminkan sa...

ad häligt silverglimmet är runt ögat!

J sa...

Så himla läckert! Älskar glittret!

Miss Upsey Daisy sa...

Du är verkligen jätteduktig. Grymt imponerad är jag :D

Fru Choklad sa...

Maria: Ja visst är det. Roligt som går ganska fort och kan förgylla hela dagen :)

Sminkan: Det är ännu intensivare IRL. MUS "diamond" är underbar.

Hanton: Tack! Ja MER glitter till folket :D

Miss UD: Tack snälla! Önskar bara att korten blev bättre så att man kunde se färgerna ordentligt.