fredag, januari 16, 2009

Dagens öga

Idag är det en av mina favoritfärger som avhandlas i Sminkans temavecka. Grönt!

Jag har använt

Ögonskuggor: Microshadow "muffin", Eyedust "bamboo" och "amazon" från MUS

Penna och eyeliner: Gel eyeliner "black och penna "green card"

Mascara: L'oréal

Nu ska jag göra lite te till mig och maken och krypa upp till honom i soffan och titta på Let's dance. Sedan blir det nog sängen för det här trötta gänget. Vi måste ju ladda inför imorgon när det är dax för party :)

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Så snygg! Hoppas att ni får himla kul på partyt idag! Gör inget som jag inte skulle göra!

marinamake sa...

Ohh party, vad trevligt! Sånt händer allt för sällan nu för tiden tycker jag! Hoppas ni får roligt! Snygg sminkning! Amazonas är så läcker!

Miss Upsey Daisy sa...

Du har fått mail :D

Fru Choklad sa...

Spader: Tack! Det VAR kul. Hmmm undrar sååå vad det är jag inte skulle gjort hi hi.

Marinamake: Visst är det så. Det är alltför sällan det partas nu för tiden. Å andra sidan så njuter man ju mer av de som dyker upp.

Miss UD: Ok jag kollar.