söndag, januari 11, 2009

Men bläääääää

Nu har jag varit sjuk sedan annandag jul. Eller det är ju inte riktigt sant för jag har varit sjuk under hela hösten och vintern känns det som. Och hur avslutar jag min ledighet då? Jo jag har ju mått lite illa ett par dagar till och från och igår kväll så insåg jag att jag har någon sorts maginfluensa. Det är inte vinterkräksjukan för jag har inte kräkts, men jag har ändå mått apa. Så jag satt först en evighet på toa och sedan släpade jag mig in till sängen. Kul lördagskväll med familjen liksom! Idag har jag mått illa så fort jag försökt stå upp och fått hjärtklappning och yrsel så jag har mest suttit i soffan och glott på tv. Inte precis så jag tänkte mig sista helgen på julledigheten om man säger så. Och vilka kul inlägg jag gör då!
Nu är jag sjuk.
Nu är jag sjuk igen.
Oh jag är sjuuuuuk.
Nu är jag sjuuuuuuuuk.
Gahhhh jag är så less på det här. Less less less.
Jag vill bli frisk NU på en gång och sedan FORTSÄTTA vara frisk. Hela tiden. Utan avbrott. Så det så.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är inte rättvist. Alls. Krya på dig och stor kraaaaaaaaaam!

Fru Choklad sa...

Maria: Nej jag är sååååå trött på det här nu. Kram

J sa...

Usch stackare, krya på dig nu! Kram

Fru Choklad sa...

Tack raring! Måste erkänna att jag är ultraless på det här nu.