måndag, november 16, 2009

Efterlängtad leverans

I lördags hade vi R, C, I, och S här på middag. Vi hade bestämt för flera veckor sedan men sjukdom satte stop för våra middagsplaner så det har inte blivit av förrän nu. Vi hade en jättetrevlig kväll och jag bjöd på Sydfransk köttgryta och till efterrätt gjorde jag för första gången i mitt liv Chokladfondant med citruskaramellsås. Jag var livrädd eftersom jag aldrig gjort fondant innan, men som tur var så blev det lyckat så jag kommer absolut att göra det igen, men nu var det inte mat jag skulle prata om utan klänningen som R gjort iordning till mig. När jag provade den hemma hos henne så var den för kort så hon har slitit av den svarta delen och sytt på en ny som gör att den nästan går till golvet fast jag har högklackat :)

Förstår ni att jag blev helt kär när jag såg den? Jag älskar ALLT med den. Kolla gärna in i Rs webbshop Van Asch och låt dig förföras av alla vackra saker som R gör.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Man blir andlös... dit vågar man nog inte släppa in Esset.

Din klänning blev störtsnygg!

J sa...

Ursnygg klänning, den kommer att vara perfekt på dig! Hälsa R att hennes saker är undebara! Jag har spanat runt lääääänge nu:-)

Fru Choklad sa...

Spader: Visst har hon snygga grejer? Esset skulle kanske uppskatta om Spader hade nått där ifrån ;)
Tack! Ja det är så vackra färger och mönster. Jag föll som en fura när jag såg den :)

Hanton: Tack! Det ska jag hälsa R. Hon kommer att bli jätteglad.

CC sa...

Snyggt! Ja hon är duktig hon :)