onsdag, november 18, 2009

EOTD - Paradisfågel i grönt

Om jag var färglös igår så var jag desto mer färgsprakande idag :) Skuggorna är alla ur 88-paletten jag köpt genom Queens & Shadows och i övrig är det (som vanligt) Gel eyeliner "black" från MUS, penna "black" från MUS och Mascara "Stiletto" från Maybelline. När jag först såg alla de gröna färgerna tänkte jag att de ser ut som vingarna på en kollibri därav namnet i rubriken. Den där färgpaletten är verkligen som en skattkista. Allt glimmar och är vackert :)

7 kommentarer:

Annie - PD sa...

Så otroligt fint med grönt till din ögonfärg... :)

Spader Madame sa...

Såå läckert!

Laila och Johan sa...

Riktigt riktigt fint!

Sminkan sa...

Verkligen fina nyanser! Och vilka fina fransar du har!

Fru Choklad sa...

Annie: Åh tack! Jag är väldigt förtjust i grönt så det blir jag extra glad att höra :)

Spader: Tack! Kanske liiiite för "fint" för jobbet, men vad sjutton. Ibland vill man göra nått kul och färgsprakande fast det är arbetsdag.

Loppanlej: Tack! Vad kul att du gillar det.

Sminkan: Åh tack. Ja precis som du är jag ju väldigt svag för grönt. (Eller gäller din vurm för grönt bara naglar?) Fransarna är nog mycket mascarans förtjänst ;)

marinamake sa...

Oh men kolla, det var lite marinamake över den här sminkningen! Härligt att du vågar så mycket färg! Passar dig väldigt bra!

Fru Choklad sa...

Marina: Ha ha ja lite Marina är det allt. Efter gårdagens intetsägande make så var jag bara tvungen att ösa på med färg :) så har man ju haft en mästarinna att lära utav också ;)