torsdag, november 12, 2009

NOTD - Guldprickar på lila botten

Så här har jag sett ut ett par dagar på naglarna nu. Det är den underbara "Eiffel for this color" från OPI som jag målat med två lager för att sedan lägga prickar med guldglitter på. Prickarna hade blivit bra mycket snyggare om inte Lilla damen fått spelet och stått och dragit mig i armen medan jag försökte få dit dom någorlunda snyggt, men så är det när man har småbarn. Ibland finns det ingen tid till att sitta och pilla. Hur som helst är det väldigt snyggt med guldglitter ovanpå denna djupa lila färg, så det ska jag absolut göra fler gånger.

6 kommentarer:

marinamake sa...

Å det där va ju snyggt! Får man vara så där "lössläppt" på ditt jobb ;-)?

Fru Choklad sa...

Marina: Tja jag vet inte, men jag har varit det i alla fall :)Fast jag kanske skulle tvekat lite om jag skulle åkt på någon förhandling, men på kontoret så är det ingen som säger nått. Tvärt om! Jag har fördärvat några kollegor alldeles :) Vi har gått ihop och beställt en laddning lack från USA, sedan ska det bli ännu mer "galenskap!" både här i bloggen och på kontoret :) Kram

Spader Madame sa...

Galet roligt, måste nog prova något busigare. Guld är snyggt!

Fru Choklad sa...

Spader: Ja det gäller ju att vara lite inovativ :) Kul att du gillade det! Jupp guld är grejer det.

Sminkan sa...

Shit, va snyggt! Verkligen en superläcker manikyr!

Fru Choklad sa...

Sminkan: Tack! Ja dom små prickarna gjorde ju lacket lite roligare.