torsdag, november 05, 2009

Service i 180 från Queens and Shadows

I tisdags kväll bestämde jag mig för att köpa en palett från Queens and Shadows så jag gjorde en beställning. Bara en stund senare fick jag ett mejl med betalningshänvisning och information om att paletten skulle skickas så fort hon såg att pengarna kommit in på kontot. Samma kväll betalade jag och hoppades på att jag skulle kunna få paletten i början av nästa vecka.

Igår fick jag ett mejl om att hon skickat paletten.

Idag kom avin!

Det kallar jag snabba puckar. Vilken service va!? Jag är impad.

3 kommentarer:

Stina sa...

Tack för berömmet :) Alltid kul när man får sakerna tidigare än väntat. Posten kan förvåna ibland ;)

Spader Madame sa...

Härligt med sådan toppenservice!

Fru Choklad sa...

Stina: Det är du värd. Har hämtat paletten idag och den är verkligen jätte fin. Jag har gjort en sminkning som hamnar i bloggen om ett par dagar. (Tänkte spara den till en dag när jag inte orkar sminka mig. Förmodligen söndag.)

Spader: Ja jag är djupt impad av Queens & Shadows.