fredag, november 27, 2009

Klubbkväll på MUS

Jo men visst har jag handlat lite :) Nått annat var väl inte väntat heller ha ha. Fast jag vill redan nu på peka att jag faktiskt inte betalt för allt på bilden. Jag vann tredje pris i lotteriet och sedan fick jag ju en gåva när jag handlade också så .....
Priset i utlottningen var den lilla silverväskan med glitter "galaxy", glittergele "africa", ofärgar gloss och en brosch med svarta och vita stenar. Den ljuvliga rosa puderpuffen som är laddad med guldstoft fick alla som handlade och det röda glosset i burk "sec" och den ljusgröna skuggan "green tea" var bonusar när jag handlade. Mina inköp är en bodyskrubb "Oriental" som jag testade imorse, men den luktade inte fullt lika gott som jag väntat mig att den skulle göra. Sedan en blendborste 116 som ska vara bra när man ska sudda skuggor. Fransarna "Lady" bra partyfransar. En ny plumper/primer "Quick fix" som lär göra huden fin som snus och gör att makeupen fäster bättre. Hightech "milkyway" som är svagt rosa och är super när man ska få skuggor att fästa och hålla. Eyedust "Lollipop" och Cover all mix i pennform som har en lite mjukare formula än den i burk. Ja det var väl allt.

6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Det är i den formen som smink känns som mest tilltalande för mig. Det ser så härligt roligt ut, och man käner sig så utanför...

marinamake sa...

Ohh vad härligt med en massa nya gosaker! Jag vill också haaaa ;-)!

Fru Choklad sa...

Spader: MEn varför känner du dig utanför? På klubbkvällen tar ju tjejerna i butiken hand om en på ett sätt som det kanske inte finns tid för under vanliga öppet tider. Man får personlig hjälp med precis allt från hudvård till tips och råd på hur man ska sminka sig och vilka färger som passar. Plus att det är en väldigt trevlig tillställning överhuvud taget. Du får hänga med en kväll när du flyttat till Stockholm så får du se själv :D

Marina: Ja det är en kick helt klart. Jag behöver unna mig lite xtra nu när det är så tungt med jobbet och allt annat med för den delen. Misstänker starkt att jag håller på att drabbas av lite julstress ovanpå allt annat.

J sa...

oooooooooooooo godis!!

Spader Madame sa...

Okej, jag ska hänga på! Här sägs det inte nej till så mycket nu för tiden...

Fru Choklad sa...

Hanton: Ja visst är det härligt! :)

Spader: Härligt. Hör av dig när du är mer permanent i Stockholm!