onsdag, november 04, 2009

EOTD - i varma höstfärger

Igår var jag så mesigt sminkad att jag bara vägrade visa det i bloggen. Får skylla på att jag fått en dunderförkylning som idag gjorde att jag var tvungen att ta i lite för att inte se ut som ett lik. Har sovit urdåligt i natt och hostat och haft mig. Usch inte kul. Ja ja det är i alla fall inte grissjukan för då skulle jag hosta mycket mer och ha hög feber. Ok nog om det. Så här har jag sett ut idag.
Skuggor "a girls best friend" och "muffin" från MUS. "ellen" från Queens and Shadows. Gel eyeliner "black" från MUS. Penna "wooden metal" MUS och Mascara "Stiletto" från Maybellin

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Krya på sig! Stora kramen!

Fru Choklad sa...

Spader: Tack. Måste säga att jag haft otroligt intressant röst idag. Beslöjad är bara förnamnet :)