måndag, november 09, 2009

Palett från Queens & Shadows

Jag har som sagt hämtat ut mitt paket från posten med paletten från Queens & Shadows. Den finns i två varianter. En med matta skuggor och en med skimriga skuggor. Jag köpte den med skimmer.
Nu syns inte skimret så bra på fotot, men jag hade inte blixt eftersom jag ville visa de fina färgerna ordentligt och med blixt så blir färgerna lite förstörda tycker jag. Det är rena julafton att få ge sig i kast med en palett på 88 skuggor. Man vet liksom inte var man ska börja :) Jag har sminkat mig med paletten hela helgen och är verkligen nöjd med skuggorna. Dom sitter jättebra och är rikt pigmenterade. Dom är lättarbetade och smälter ihop fint när man ska mixa in färgerna i varnadra. Det lär bli en hel del Q&S sminkningar framöver i bloggen :D Som en extra bonus fick jag med prov på Stinas egna skuggor "Ronja" (den är heeeeelt gudomligt vacker) och "Melissa". Det ska bli mig ett nöje att testa även dem eftersom jag är så nöjd med "Ellen" som jag fick i utskicket från Nailmail sist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Whaaaow! Vilken palett!
Kram C

Fru Choklad sa...

C: Jaaa den är underbar, och kvalitén är super. Jag kan varmt rekommendera den.