måndag, november 16, 2009

NOTD - Prinsessnaglar

Jag tänkte nog att det skulle vara lite MER på nått sätt men manikyren blev ganska blek när den var klar. Kanske skulle jag haft ett annat guldlack till tipparna för att få lite mer "ompf" men nu är det som det är och nu får den sitta ett par dagar innan jag byter. Jag har använt "Princesses rule" över hela nageln och sedan lackat tipparna med "Symphony in gold" båda är från OPI. Sedan har jag lagt ett streck av Star Nail art guldglitter i skarven. Eftersom jag varit hemma med sjuk liten dam idag så har jag inget smink att bjuda på eftersom jag passade på att ta en dag off för ansiktet. Kan ju vara bra att låta huden vila lite när tillfälle bjuds.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Spader tyckte det var något hon kanske skulle våga prova. Litet mer åt det bleka. Snyggt!

Sminkan sa...

ajg tycker det ser jättefint ut! Diskret men ändå glammigt!

J sa...

Definitivt glam, gillas verkligen:-)

Miss Upsey Daisy sa...

Du har fantastiska naglar. Men så har du bra hår också så jag gissar att det hänger ihop?

Fru Choklad sa...

Spader: Tack! Ja det här skulle du tom kunna ha i skolan utan att det skulle väcka alltför mycket uppseende.

Sminkan: Tack! Ja lite glamm blev det tack vare guldet.

Hanton: Tack.

Miss UD: Tack. ja man odlar och står i ha ha. Ja det hänger nog ihop. Vissa gener är inte så dumma :)