måndag, november 16, 2009

Mask med choklad

I lördags testade jag den här smarriga ansiktsmasken. En riktig njutning för oss chokladälskare kan jag säga. Len som sammet att lägga på och doftar underbart av kakao under hela behandlingstiden. Sedan är den ju så klart inte så jätteskön på slutet när den börjar stelna men det är smällar man får ta. Vill man vara fin får man lida pin eller hur var det nu :) Efteråt känns huden len och jag tycker även att den blir lite klarare efteråt så lite skit fick den nog med sig när jag sköljde av den. Eftersom man ändå ser galen ut när man är insmetad med ansiktsmask gör jag det hela värre med att göra miner på kortet :D Summan av kardemumman är att det är en helt ok mask som gör det man förväntar sig men inte så mycket mer, CCC+ av CCCCC möjliga får den. Masken finns att köpa lite överallt, bla på Åhléns.

2 kommentarer:

J sa...

Söta du (i alla bemärkelser;-) *kram*

Fru Choklad sa...

Hanton: Ha ha ja man måste kunna driva lite med sig själv också ;)