onsdag, november 25, 2009

Ups

Ja jag skulle just ladda upp bilder på dagens öga, men det visade sig att kameran var tom! Så uppenbarligen var det någon som var liiiite stressad i morse och helt enkelt glömde ta kort så här sitter jag nu och känner mig lite snopen.

Jag får göra ett nytt försök imorgon. Om inte annat så lär jag ha lite nyinköpta saker att visa för jag och C ska på klubbkväll på MUS :)

Oh jo just det jag har ju köpt en ny kräm. Det kan jag ju berätta ju. För ett par månader sedan fick jag med ett litet prov i en tidning och blev stormförtjust så jag bestämde mig för att köpa den när min dåvarande kräm var på väg att ta slut. Så igår kom jag hem med en burk "Ceramide Plump perfect" från Elizabeth Arden. Förutom en massa gossigoss som ska göra huden slät och lysande så innehåller den SPF 30, vilket jag personligen tror är den bästa försäkringen mot för tidigt åldrande hud. Jag får återkomma med en recension när jag använt den lite mer.

3 kommentarer:

marinamake sa...

Ahh, jag är lite avis att du hela tiden tar dig iväg på MUS klubbkvällar! Jag vill också gå! Well, dels glömmer jag bort det hela tiden, och dels så tar jag mig ju ingenstans nuförtiden när jag har barnen på heltid. Vardagkvällar är liksom körda. Känns lite to much att be om barnvakt för att man ska gå på nån sminkgrej liksom... Å andra sidan har jag ju alltid 30% på MUS grejor tack vare min lilla firma, så det lönar sig ju egentligen när som helst för mig, inte bara på klubbkvällar. Det kan du ju tänka på ifall att vi skulle ses på stan nån gång... så kan vi ju alltid ta en tripp till MUS också, tjoho!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag är krämberoende. Tror också som du säger att det är solen man ska akta sig för. Tänker på solariesolandet man gjorde på åttiotalet.. skulle jag aldrig göra nu!

Fru Choklad sa...

Marina: Ja de där kvällarna är som ett litet andningshål. Månadens lyx. 30% är ju bättre än vad vi har på klubbkvällen (20%) men å andra sidan går jag inte för rabatten utan för att det är så mysigt. Rabatten är en bonus! Ja det vore jättekul att gå på både det ena och det andra stället med dig. Misstänker att vi skulle kunna tillbringa ganska mycket tid både på Åhléns och NK. Shit jag inser redan hur dyrt det kommer att bli ha ha. Vi kanske ska vänta till efter jul ha ha. Kram raring.

Miss UD: Oh jag med. MÅSTE morgon och kväll annars blir jag knäpp. Nej nu för tiden solar jag inte heller. Dvs jag ÄR i solen men jag ligger aldrig och pressar och jag har alltid solskydd på sommaren (ofta på vintern med faktiskt.) Solarier är ju läskiga ju! Hua. Det är skrämmande att de får finnas kvar nu när man vet hur farliga de är.