lördag, november 21, 2009

Lacksändning från USA

Jag och ett gäng tjejer på jobbet har gjort en gemensamm beställning från 8ty8Beauty Allt började med att jag var på jakt efter något ställe som skickar Seche Vite till Sverige eftersom jag anser deras Dry fast top coat vara det i särklass bästa. Så pratade jag om det på jobbet och några belv intresserade och sedan upptäckte vi att lacken var galet billiga där och så var vi plötsligt igång :) Det som är bra är som sagt priset. Det som varit mindre bra är att det tagit galet lång tid. Det tog det nästan tre veckor innan jag fick klart för mig om de ens tänkte behandla min order, men efter ett mejl där jag hotade med att ta tillbaka den så blev det fart och redan nästa dag var mitt (vårt) paket på väg. Det ni ser på bilden är min del och för det har jag betalt 154kr för lack och verktygssetet och 128 kr för frakt och tull. (Vi är fem som delat på frakt och tull.)
Mina lack är från vänster till höger: Seche Vite "Dry fast top coat", Artclub nail art lacquer "Green glitter", China Glaze "Blue Island Iced Tea", CG "Watermelon rind", CG "DV8 80801" och CG "Emerald Sparkle" Swatchar kommer att dyka upp i bloggen vartefter jag testar dom.

Inga kommentarer: