tisdag, november 03, 2009

NOTD - OPI

Från mörkt mörkt djupgrönt (se bilden under denna) till drömska dimmigt blågröna med silver. Opi "Go on green" och på tipparna Zoya "Trixie" och i skarven där emellan lite silverglitter från Star Nails.
Från senaste sändningen från Nailmail har jag här (Halloweenhelgen) på mig "Here today - Aragon tomorrow". Tyvärr framgår inte den gröna mörka tonen riktigt, men den finns där och är såååå läcker. Ett litet streck i guldglitter från Star Nails fick piffa till det hela lite.

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

Måste bara våga prova så där mörka naglar någon gång. Spader är en fegis!

Fru Choklad sa...

Spader: Oh våga! Det är så snyggt. Även på kortare naglar. Du kan säkert kolla in ...Aragon... i Gbg. Vill man inte ha helsvart så är den här + Suzi skis in the pyrenees som drar mot blått perfekta.

marinamake sa...

Den där beställde jag också, men har inte testat ännu! Du är så duktig som orkar hålla på och dekorera din naglar så fint! Mina känns så korta och stumpiga så det känns inge roligt att försöka.

marinamake sa...

Glömde säga att den där översta med opi är ju ursnygg! Verkligen läckert med färgen på naglarna och de metalliska tipparna, skitsnyggt om du ursäktar språket!

Laila och Johan sa...

Du har så fina naglar!! Mina är ett skämt!

J sa...

Tänk om man hade så snygga naglar som du, verkligen ursnyggt!

Fru Choklad sa...

Marina: Det jag gör är ju väldigt enkelt och jag skulle bra gärna vilja kunna göra mer, men tiden och kunskapen räcker inte till så med det i beaktande så är det ju ok, men kul är det! Fast jag tycker nog man kan göra saker fast naglarna är korta. Jag har sett massor på både bloggar och Youtube där folk dekorerar sina korta naglar, så det är bara att köra på. Åååå ja den är så fin Aragon. *slurp* Och tror du jag rejvade loss nu på Nubar beställningen då? 6 lack har jag beställt. Läääängtar redan. Ja den ljusa OPI är fin också. (Du får svära i min blogg) Trixie blir pricken över i. Helt galet lack som ser ut som kvicksilver. Ska lacka med bara det och visa i bloggen vid tillfälle så du får se.

Loppis: Tack snälla du.

Hanton: Å tack! Ja jag passar på nu. Rätt som det är går någon av och då är det bara att kapa och börja om. Gillar inte när några är korta och andra långa.