lördag, januari 16, 2010

EOTD - Frestande kattögon

Jag ligger grymt efter med uppdateringar så nu kör jag flera inlägg på raken.
Dagens smink är gjort med en av de skuggor jag VISSTE att jag skulle älska. "Temptress" och jag har sååå rätt. Den är verkligen helt grym. Den kan närmast beskrivas som gyllene mustig curry och är en av favoriterna från MAD-inköpet jag gjorde. Tillsammans med den har jag en annan goding "Cat's eye" som är en mjuk fin grön färg med massor av ljuvligt skimmer i sig. "Muffin" från MUS ligger som highlighter och lite svart penna från MAC längs övre fransraden. Under ögat la jag lite "Cat's eye" med blöt pensel och sedan la jag lite av MACs glitter eye liner

"Glitterpuss" över den svarta pennan.
Är inte "Temptress" helt otrolig?

4 kommentarer:

Emma P sa...

Det ser helt lovely ut Temptress verkar underbar. Apropå din fråga om Cenatur, kunde inte låta bli att läsa, så har Centaur en grön ton och är väldigt metallisk... Har ingen aning om ifall de är lika egentligen, har inte Temptress...

Fru Choklad sa...

Emma P: Ja den är helt underbar. Gick tillbaka och kollade på bilden igen och du har rätt i att den nog är lite grön i tonen. Kanske för att jag jfr med Temptress och så att säga såg det gula i Centaur.

Sminkan sa...

Ser underbar ut!

Fru Choklad sa...

Sminkan: Tack! Är såååå nöjd med "Temptress".