torsdag, januari 28, 2010

EOTD - Mjuk början på veckan

I måndags tog jag fram "Black star gold" från Makeupcosmetics (MUC) och fastnade för den varma bruna tonen och utgick sedan från den.
Jag har använt "Eyeprimer tinted" från MUS som bas vilket jag faktiskt ofta gör utan att nämna det, vilket är taskigt för det är verkligen en produkt jag tycker om, men av någon anledning glömmer jag den jämt när jag ska skriva om sminket. Runt ögat har jag lagt MACs penna "Smolder" och i vattenlinjen ligger lite "Snowflake" från MUS. Skuggorna kommer (nästan) alla från MUC och innerst på rörliga delen av ögonlocket ligger underbara "Shiver" därefter ljuva "Raspberry" och sist "Black star gold" som genast blev en favorit bland de bruna skuggorna. Som highlighter har jag lagt "Shrine" från MAD. Mascara är Voluminous "Black" från L'Oréal.

1 kommentar:

Sminkan sa...

Verligen härliga färger!