fredag, januari 22, 2010

EOTD - Hallon

Igår var det hallon som gällde. Tjejerna på jobbet hade gjort väldigt fina tolkningar alla tre och här kommer min.
Jag har använt Gel eyeliner "Black" från MUS. Ögonskuggor är "Tropical" (längst in i ögonvrån och tonad uppåt utåt) och "Sinna" över resten av den rörliga delen av ögonlocket, båda MAD. Jag drog även ner "Sienna" lite under ögat. Sedan la jag "Satin" som highlighter. Över eyelinern har jag även lagt lite glittergele "Amour" från MUS. Mascara är som vanligt Voluminous "Black" från L'Oréal.

5 kommentarer:

Sminkan sa...

Ett väldigt fint hallon!

Fru Choklad sa...

Sminkan: Tack! Sinna är en underbar färg.

Emma P sa...

Superhärligt! jag älskar ju röda skuggor, så är det ju bara...

Fru Choklad sa...

Emma P: Tack! Ja du är ju något av en virtous när det kommer till de röda skuggorna. Vegas måste vara det rödaste jag sett. Helt underbar.

Emma P sa...

Åh tack, vad snällt! jag var tvungen att googla virtuos, men nu vet jag och fick både lära mig något nytt och blev glad på köpet:) Oh ja, vegas var otroligt röd, jag är imponerad av den faktiskt. TMM har en del skuggor som är rena dynamiten, kanske något för ditt jobbgäng:)