lördag, januari 16, 2010

EOTD - Rosa guld

Igår fredag, så skulle jag ge mig på terminens första lunchträning. Dom har börjat med ett nytt pass på stället vi går till via jobbet som heter Yogalates som är en blandning mellan Yoga och Pilates och eftersom jag är ett stort fan av yoga så tänkte jag att det kunde vara värt ett försök. Jag är helsåld och idag så ömmar det lite skönt så där i musklerna och jag känner av muskler jag inte tänkt på att jag har på väldigt länge såååå skönt. Har redan bokat in mig kommande fredagar för det här ska jag fortsätta med. Jag märker tydligt hur mycket min kropp har saknat yogan och är så glad att jag kommit igång igen med träningen.

Nå nu var det inte det vi skulle tala om utan sminket.

Skuggorna är fin fina "Desert moon" (den guldiga) och "Tropical" (den rosa), som highlighter har jag duttat på lite "Muffin" från MUS. Längs övre fransraden pennan "Black" från MUS och längs den undre fransraden "Czar" också den MUS. Mascara är Voluminous "black" från L'Oréal.

Inga kommentarer: